Så börjar det om igen.

Och nu var ännu en helg över. Veckorna går så fort. Vi har redan gått två, tre veckor i skolan. Känns nästan lite ofattbart. Baskursen som jag gått nu i helgen var väl ingen höjdare men den är ju obligatorisk för vidare utbildning och trampettlicens som jag måste ha om jag ska fortsätta vara gymnastiktränare. 

Så nu börjar allt om igen då. Imorgon är det måndag och nu sitter jag och tar en kopp te och försöker undvika läxorna bredvid mig. 

Jag är så himla trött på allt stök och bök omkring mig. Klarar inte av denna renovering mycket längre till. Det här måste nog vara den osmidigaste flyttrenoveringen någonsin. Vi flyttade ju i början av juli och nu är det redan september och vi har knappt kommit halvvägs. Men så länge mitt rum är klart blir jag ändå nöjd. Har valt att ha samma färger som i mitt gamla rum, det vill säga lätt lattebruna väggar och så en chokladbrun fondvägg. Tycker det är så mysigt med lite varma toner och roligare än helt vitt. 

A-cheer-me-up bild!


Bildkälla


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0