Puss, puss.

Goddagens! Idag var jag i skolan som vanligt. Största händelsen var att vi hade skolfotografering. Vi fick se bilden lite snabbt och den blev helt okey. Fast jag tror den lilla bilden blev lite finare än klassfotot, som vanligt alltså. Jag hade på mig mina nya kilklackar från H&M så jag blev så lång att jag fick stå upp längs bak (!)

Efterår mötte jag upp Petronella, vi gick och fikade på Saturnus. Var nytt för mig, men jättemysigt. Och de hade, enorma bullar som vi delade på. Det är så mysigt att fika och bara sitta och prata. Man får ur sig så mycket över en kopp te och en liten kaka.

Fika i England. BÄSTA fikan någonsin var ju i England då man fick en liten tekanna stället bara för en ynka kopp. Om man då är som jag och älskar att dricka te litervis var det underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0