NY.

Jag har fortfarande inte förstått att imorgon åker jag till New York. Fatta! Är ju helt sjukt! Ska bli så himla kul. Vi ska se Mamma Mia på Broadway, shoppa på Avenyerna, strosa i Soho, äta hotellfrukost  på Manhattan, virra omkring på Times Square, stå högst upp på Empire State Building, surpla nudelsoppa i China Town, hälsa på Frihetsguinnan och FOTA som tusan! 

Väskan står packad och resan är bokad. Halv åtta imorgon kommer taxin. Är så taggad! Kommer inte blogga när jag är där men har säkerligen en massa härliga bilder att bjuda på när jag kommer hem.


Bildkälla

Bildkälla

Bildkälla


Kommentarer
Skrivet av: MissCM

nej men gud vad kul att åka till NY! hur länge är du där? :D



sv: hehe, jag valde att fortsätta blogga :) ha så jävla kul i NY nu!! :D

Skrivet den: 2010-10-01 Klockan: 17:23:23
Blogg: http://misscm.blogg.se/
Skrivet av: MissCM

sv: nä men fyfan vad kul! :D blev det mycket shopping då? :D

Skrivet den: 2010-10-04 Klockan: 19:05:20
Blogg: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0