Here Comes The Sun.

Igår verkade det som jag hade någon otur när det gäller tunnelbanan och spårvagnen. Allt bara tabbade sig hela tiden. Det hela började när jag var på väg hem. Då åker jag en station för långt. Sedan ska jag åka till träningen. Går ända till språvagnen men känner att något känns fel. När jag kollar på klockan ser jag ju att jag är en timme tidig så det är bara att vända hem igen. En timme senare är jag på väg igen, ska precis hoppa på bussen i Vällingby då våran huvudtränare ringer och säger att nej, nej idag är det ingen träning. Gissa om jag inte blev irriterad! Så det var ju bara att vända hem igen. Vet inte riktigt om jag vågar åka någon mer tunnelbana idag nu, för det verkar som om allt bara ändras eller blir fel då. Haha, men det var ju inte så farligt egentligen för jag var skulle ju ändå fira Sophia då hon fyllde år igår. Sen så har jag ett liiiiten läxhög också... (men det är ju bara som vanligt.)


Bildkälla








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0