Picasa!

Jag brukar använda Googles bildredigeringsprogrammet Picasa om jag vill redigera mina bilder lite. Tycker det är grymt bra om man inte har lust att lägga ner dyra pengar på photoshop (som man antagligen inte ens kommer att fatta) och dessutom är det gratis. Man får en jättebra överblick med det och man hittar lätt bilder. I den nya versionen finns det en ansiktsigenkännare som söker igenom alla ens bilder och hittar känner igen ansitsdragen, helt sjukt. Man kan liksom samla alla bilder man har på en person. Haha, kan underhålla mig med detta lääänge! 


Ikväll är sista dansträningen på hela terminen! Är både tråkigt och lite skönt. Fredagskvällar är ju inte riktigt drömtiden för träning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0