Ny kamera!

Nu har jag en ny kamera, en systemkamera! Så nu kommer jag ju kunna ta så många snygga och grymma bilder. Min gamla hederliga digitalkamera är både tjock, har få megapixlar, bilderna blir dessutom alltid suddiga eftersom den inte klarar av minsta darrning. Nämnde jag också att det inte går att fota med blixt då kamera blir överhettad eller något liknande så att det börjar lukta bränt och ryka om den!

Väntar bara på att den ska ladda klart nu!




Så ni kan vänta er en massa nya grymma bilder i kategorin "Foton" nu!

Kommentarer
Skrivet av: Stalker nr.1

Du...Mitt fina citat. ):O

Skrivet den: 2010-05-11 Klockan: 19:22:10
Skrivet av: Rebecca

Haha, äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD

Skrivet den: 2010-05-11 Klockan: 22:30:39
Blogg: http://sweetasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0