Kristi Himmelfärd.

Imorgon är det Kristi Himmelfärd, för 2010 år sedan åkte Kristus upp till himlen på den dagen. Jag är glad att jag får ledigt. För under Kristi Himmerlfärd ska hela familjen åka på kryssning till Tallin. Ska nog bli kul. Kanska lite segt men vi ska "fira" att vi sålt vårat hus! (Flyttning i juni/juli). Kommer inte bli någon bloggning då, men jag ska öva upp mig så mycket jag kan på systemkameran.

Nu ska jag ta reda på lite saker om Tallinn på Wikipedia. Typ var det ligger. Ungefär så långt sträcker sig min allmänbildning, yeah!


Update: Var ju faktiskt ganska fint!


Kommentarer
Skrivet av: annika

i miss u!

Skrivet den: 2010-05-13 Klockan: 19:04:50
Blogg: http://aanniika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0