Italy next!

Om bara en vecka och två dagar ska jag ju till Italien! Ska bli så roligt, förhoppningsvis får jag lite färg också. Även om det inte riktigt kommer bli en sol och badsemester. Förra året var jag konfirmand i Assisi och i år blir det som fadder. Största skillnaden är nog att då utgick man mest från sig själv, nu ska man tänka ett steg större och se hela till hela gruppen. Jag tror i alla fall att det kommer bli minst lika roligt som förra året.

Lite bilder från förra året..




Det absolut mysigaste var ju när vi på kvällarna gick upp till "centrum". Det var verkligen typ ett eller två torg av hela staden som var vaket. I några kvällsöppna souvenirbutiker kunde man handla med sig något symboliskt hem och överallt fanns ju den godaste glassen någonsin. Inget slår italiensk glass! Alla italienare var ju så roliga också, de hörs och syns ju i alla fall mycket mer, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0