Hysteri.

Jag känner lite hystteri inför balen. Mest inför kläder. För just nu tycker jag det verkar som om alla ska ha längklänning. Visst det kan vara snyggt på viss, men det är varken bekvämt eller praktiskt. Dessutom är ju lite kortare blåsliknande klänningar mycket snyggare! Kan jag ha det i alla fall.., Jag har sett en superfin klänning på Oasis men den funkar inte riktigt som balklänning. Åh! Det är ju så himla svårt! Är det någon som har något vettigt tips, kommentera! Visst var denna fin, från Oasis.com Men känns ju inte riktigt bal. Och svart är ju lite trist. Kanske om man matchade med en kortare kavaj i något finare material, men fortfarande tveksamt.

Bodycon Dress
Bodycon DressBodycon Dress



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0