Hemma från Italien.

Idag är jag hemma från Italien. Det blev rätt slappt, jag hade lite plugg att göra. Tyvvär så har jag ing fina bilder från Italien att bjuda på eftersom, ja orkar inte ens tänka på det. Men min fina nya systemkamera blev stulet på tågstaionen i Köpenhamn. Likaså mitt bagage som kameran låg i.

Men jag masade mig iväg till genrepet inför dansshowen imorn i alla fall. Det var på Göta Lejon. Vilket känns sjukt seriöst, ingen sketen gympasal, inte. Nu får alla som läser det här hålla tummarna för mig klockan sju imorgon, vi är öppningsnumret med Fame. Sedan är vi med lite senare med ett sjukt coolt nummer, det har lite friståendeinfluenser vilket jag gillar. Det går ut på att vi är utomjordingar och så kommer det en astronaut och bla, bla, blaa.. 

Nu: Te!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0