Malta eller England,..?

I sommar ska jag troligen åka på språkresa med Molly, fast vi har inte bokar något än. Det står mellan England och Malta. Vi har bara svårt att hitta ett datum som inte är fullbokad och passar. Malta är ju mer sol och bad än England och det är jag i stort behov av just nu. Men England är ju London och det verkar ju skitkul. Men jag har ju heller aldrig varit i England.  
                       

     eller     

/Rebecca                                                                                                                                                   


Kommentarer
Skrivet av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

TÄVLINGEN PÅ MIN BLOGG ÄR IGÅNG NU! VAR MED & TÄVLA! COOLA PRYLAR DELAS UT VÄRDA FLERA HUNDRA KRONOR!! =) LYCKA TILL !

Skrivet den: 2010-03-17 Klockan: 20:20:32
Blogg: http://hevedoski.blogg.se/
Skrivet av: Becca

careface

Skrivet den: 2011-05-27 Klockan: 21:39:51
Blogg: http://sweetasme.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0