What if...

Hej! Idag hade jag tänkt att åka in till stan och köpa/fixa lite saker. Väl där strulade alla bankomater så jag orkade inte gå runt i stan så jag tog en fika istället och åkte hem. Vilket tog betydligt längre tid än vanligt då jag var tvungen att gå i snigelfart för att inte halka och slå ihjäl mig. Gud, vad jag är trött på is, snö och kyla. Jag längtar tills våren och sommaren då man bara behöver dra på sig ett par shorts och en skön t-shirt och ändå se fräsch ut. Nu går jag istället runt i jacka, halsduk och vantar och stapplar fram på isen. Tänk om man ändå kunde...

...plocka bär på strå närhelst man får lust.



...dricka te på uteserveringar.                                                                                                                        




...eller bara chilla på stranden...                                                                                                                  



/Rebecca                                                                                                                                                       


Kommentarer
Skrivet av: emelie

sv: jahaaa :D allt bra idag då ? :)

Skrivet den: 2010-03-15 Klockan: 18:54:24
Blogg: http://smollle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0