Nytt, fräscht & vårigt.

Välkommen till min "nya" blogg!

Nu har jag gjort om lite på bloggen. Känns fräscht, var trött på det gamla. Jag kommer att uppdatera oftare nu, antagligen på min nya bärbara dator. Det kommer bli mycket lättare att blogga än på våran gamla familjedator som alltid hänger sig.



Ven är jag då? Jo, jag heter Rebecca och fyller sexton år i december. Eftersom jag går i nian är det väldigt mycket plugg och annat just nu men jag hoppas att jag överlever..

Jag tycker som de flesta att det är kul med mode, kläder, foto, musik och vänner. Jag har alltid med mig min kamera så det bli ofta mycket foton. Jag tränar dans, och har gått på gymnastik men är tränare nu för vår roliga grupp! Jag är en te-fanatiker och dricker minst två koppar om dagen och skulle inte överleva utan tights som jag nästan alltid har på mig. Hoppas ni gillar det!

 /Rebecca

Kommentarer
Skrivet av: Bitterfittan

thanks! (: haha jaa jag blev också helt förvirrad ikväll. men vad tycker du om annas låt?

Skrivet den: 2010-03-14 Klockan: 01:25:50
Blogg: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0