Back home.

Vi slutade tidigt och har precis ätit lite mellis och tagit en kopp te. Nationella gick bra tror jag. Läsförståelsen var lättast men jag svarade på alla frågor i alla fall. Vanligtvis brukar de vara ganska snälla i rättningen. Nu ska jag strax iväg och vara barnvakt. Idag blir det ändå till elva men det är lika bra för jag har redan handlat upp min månadspeng så jag är i behov av pengar! I sommar skulle jag vilja ha ett bra sommarjobb, men för det första är det svårt att hitta ett roligt jobb och jag är bortrest lite då och då och då blir det svårt att hitta något som passar.

Har ni tänkt att skaffa något sommarjobb?



Kommentarer
Skrivet av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skönt att det känns som proven gick bra!

Skrivet den: 2010-03-16 Klockan: 15:21:09
Blogg: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0