Harmony.

Idag åt jag en mysig frukost, jag älskar helgfrukostar! I vår familj brukar vi alltid köpa bröd från Gateau, salami, god ost, ägg, juice, frukt, en dn och så en kopp te till det! Så nu är jag på glatt humör, även fast jag var ovanligt trött imorse. 

Idag ska jag spendera eftermiddagen genom att kolla på tomter. Mina föräldrar vill nämlingen köpa ett landställe nu när vi flyttar till Nockeby. Huset vi bor i nu har vi renoverat i nästan 15 år (eftersom Pappa anser att han måste renovera allt själv) och först säger de att vad de än köper för landställe ska det inte vara ett renoveringsobjekt. Och nu funderar de på att bygga ett hus. Hallå! Efter att ha levt hela mitt liv i en renovering så kan jag säga en sak. Köp ett hus som behöver renoveras!

Men ha en trevlig dag ni med när det för en gångs skull faktiskt är bra väder!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0