Juldagen är lika med CHILL-dagen.

God Jul bloggen och alla som läser detta! (Hm, inte så många då i alla fall!)

Igår var det Julafton och idag är det Juldagen. Det vill säga årets största CHILL-dag. Det betyder att man inte gör någonting förutom att dega i soffan och i tveksamma chokladcravingsfall masa sig upp till julgodisbordet för att roffa åt sig lite choklad och sedan sjunka ner i soffan igen med en kopp te framför en sprakande brasa och något bra på TV. Därför är det precis det jag gjort idag. Hälsade dock på Molly en stund så att vi kunde byta julklappar innan hon drar vidare till fjällen. Jag fick ett jättefint halsband, en apsnygg ring och två ansiktsmasker. Underbart! Men nu vill jag ha en till kopp julte! (NK:s röda julte måste vara bland de bästa teérna jag smakat på).

 
Fina presenter!


Godaste julteét!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0