DANSA!

Jag har fastnat på dans på sistonde! Vill bara dansa, jazz, street, fristående eller vad som helst! Nästa års mål ska bli att gå ner i split. Är faktiskt inte så långt ifrån och när jag verkligen försöker kommer jag nästan ner en decimeter längre.

Dessutom har jag börjat att verkligen gilla baletten. I början tyckte jag att det var såå himla tråkigt för man stod ju bara där och gjorde lite pliéer och ronder med fötterna. Men nu har jag verkligen börjat komma in i det och nästa termin kan vi börja dansa tåspets om vi vill. Men jag tvekar, det lär ju slita så mycket på leder och annat. Känns dumt då, men ändå! Och dessutom har jag knappt tid längre. Fast det varkar kul!


Kommentarer
Skrivet av: Lova

Läs denna blogg om du är intreserad av dans!

Skrivet den: 2011-03-09 Klockan: 17:33:08
Blogg: http://somballerinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0