Sista Sommarlovsdagen.

Jag har nog fortfarande inte förstått att detta är min sista sommarlovsdag innan gymnasiet. Att imorgon kommer jag inte längra gå i gamla Äppelviksskolan men alla gamla vänner utan i en ny skola, nya klasser, nya vänner. Men det kommer bli nice ändå! Ska inte sitta här och vara sentimental, haha. Är bara sjukt nyfiken på vilka som kommer gå i min gamla klass. Om det är några man känner sen innan och så.

Jag står fortfarande och jobbar, hehe. Om det kan kallas jobb att ställa sig vid kassadatorn och blogga medans jag låtsas var mycket upptagen med att knappa in saker på kassan!

Idag ska jag möta upp Petronella på stan och catcha upp lite sedan språkresan för vi har ju inte setts sedan dess. Kanske hinner med lite shopping och en fika då också.

Puss och kram, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0