Saker-jag-vill-ha!



Nu har jag sett "Anna Anka Söker Assistent" för första gången. Herregud, man skäms ju typ över att vara svensk när man ser det. Hon lägger in engelska uttryck som slang när hon snackar svenska så att det låter riktigt dåligt. Och vad är det för fel på alla människor som är med i programmet. Han som heter Magnus är nog den mest irriterande personen någonsin. Jag hoppas innerligt att inga utländska männsikor ser det här för då skulle jag nog skämmas ihjäl. Som när Blondiebimbon och Tyra interjuvade Adam Lambert i deras webb-show. Det var också helt fel. De satt typ och fnittrade och var verkligen pinsamt oprofessionella.

Fast man ska nog inte klaga, det är ju underhållning..

Kommentarer
Skrivet av: Bitterfittan

men det är ju najs ;)

Skrivet den: 2010-04-11 Klockan: 18:45:06
Blogg: http://frokenbitterfitta.devote.se
Skrivet av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har inte sett något av de avsnitten. Jag tål inte Anna Anka.

Skrivet den: 2010-04-12 Klockan: 05:52:23
Blogg: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0