Imorgon är det fredag, och valborg. Dubbelt upp!

Imorgon mina kära vänner är det valboborg. Känns helt fel. Jag har av någon konstig anledning fått för mig att det är jättelångt tills dess. Valborg är ju egentligen en ganska mysig tradition men har ju typ blivit "krökarhelgen". Haha, få se hur det blir med det. Istället för att stanna hemma med familjen och se några gamla fuktiga trädgrenar brinna upp ska jag och Julia dra till hennes land. Ska bli kul med det bestämdes inte förrän idag så jag fick springa runt som en tok och packa. Hennes land är ju ute i skärgården och då vet man ju aldrig med vädret. Mitt packproblemsvammel är väl egentligen inget ni vill höra om så därför avslutar jag det här inlägget med att säga att jag inte kommer blogga något när jag är hos J. Dels för att jag int orkar släpa med datorn, dels för att jag för lat.



See ya!


Kommentarer
Skrivet av: sofia

hej och grattis, du har kommit med i finalen på min veckans bloggtävling, nu är det bara att ragga röster, rösta gör man på min blogg i det inlägget, kram :)

Skrivet den: 2010-04-30 Klockan: 20:00:38
Blogg: http://sofialiljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0