How I Make My MakeUp.

Imorgon ska jag på sminkkursen! Ska bli skitkul, ska fråga om jag kan få lära mig att tona tåv ögonskuggor. Sådär snyggt som man alltid ser på tv eller när folk blivit stylade. Det kan man ju ha både dag och kväll   t ex en snygg sotning eller ha två olika nyanser av en färg. Vanligtvis sminkar jag nästan bara ögonen, med kajal, mascara och ögonskugga. Då blir det ju lite kul med nya ideér. Även om det är skönt att ha en vardagsmakeup som man alltid har så tröttnar man ju lite. Dessutom får man ju välja ut produkter, ska nog införskaffa i nya penslar och ett rouge.



Ikväll blir det sushi-kväll! Lägger upp bilder senare!


Kommentarer
Skrivet av: Bitterfittan

allt är bra (: vad gör du idag?

Skrivet den: 2010-04-10 Klockan: 15:37:09
Blogg: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0