GRATIS.

Idag fick jag hem en biobiljett från GratisBio. Det är faktiskt väldigt smidigt. Tänkte därför jag tipsa om GratisBio.se Många är ju redan medlemmar där eller känner till sajten, men för er som ännu inte är medlem där så är det bara att reigstrera sig, det är gratis, och börja samla poäng. Det gör man genom lika erbjudanden som att t ex handla på nätet, och andra gratiserbjudanden mm. Även genom att bara logga in får man poäng! 

När man tjänat ihop lite poäng kan man byta in dem mot biobiljetter eller presentkort på en massa butiker såsom H&M, Siba, Ica osv.

Många biobiljetter har jag sparat ihop tack till denna sida, om ni blir medlemmar här genom mig får ni 75 poäng i välkomstpoäng också. See you there!





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Sv: TACK SJÄLV SÖTNOS :)

Skrivet den: 2010-04-20 Klockan: 20:44:24
Blogg: http://hpj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0