Early Morning.

God Morgon! Nu har jag varit vaken i en timma, det jobbiga med lov är att man sover för länge och då blir i alla fall jag jättetrött. Och när det är skola och man sover för lite blir man på något konstigt sätt jättepigg. Därför var jag tvungen att masa mig upp vid nio. Annars skulle jag väl gå runt som sengångare hela dagen..

Nog om det, över lovet har vi bara en läxa. Vi ska komponera ett bildprojekt och hittils har jag fem av sju bilder klara. Enjoy!

Närbild.


Centralperspektiv.


Motljus.


Rörelseoskärpa.


Extrem närbild.


De sista två är grod- och fågelperspektiv och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra! Hmm, får tänka på det.


Kommentarer
Skrivet av: Sofi

Tack! =D

Skrivet den: 2010-04-06 Klockan: 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0