RESANDE = FOTANDE

Det är så kul att fota med en systemkamera. Att ställa in alla knappar och saker själv och se att det faktiskt blir en bild. Är avundsjuk på Annika, hon är så duktig på att fota. När man kollar igenom hennes bilder önskar man att man själv var minst lika talangfull.

En annan sak jag märkt är att man fotar tusen gånger mer när man är på semester eller utomlands. Men det är så kul att ha foton från vardagen och alla tråkiga skoldagar där det egentligen inte hände något heller. På torsdag ska jag och Annika åka skidor i fjällen, så då får jag en anledning att damma av linsen och fota lite. Ska bli jättemysigt! Längtar. Förhoppningsvis är jag också helt kry tills dess.


I England från i somras.


Kommentarer
Skrivet av: annika

åh vad du är gullig! <3

Skrivet den: 2010-12-30 Klockan: 00:32:04
Blogg: http://aanniika.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

Vilken söt bild på dig !

Skrivet den: 2011-01-15 Klockan: 21:21:38
Blogg: http://www.lifeisabitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0