One Week Without Sweet , Sweet Sugar.

Jag har världes sötsug just nu. Men vi har ju inget sött hemma! Sedan några veckor tillbaks har jag lagt på mig värsta sockerbehovet, är ju sjukt irriterande när man inte har något sött hemma! Och man kan ju inte heller knapra godis varje dag. Nä, nu ska jag sockerförbud i en vecka så jag blir av med sötsuget. Får väl nöja mig med en kopp te om det "krisar". Haha, fast det är ju inte så dumt. Te är ju så gott! Bara jag inte glömmer bort mig och börjar äta en massa godis innan jag kommer på mig. Skulle vara typiskt mig.



Ses om en vecka kära socker!

Kommentarer
Skrivet av: Sabrina

åh godis!!



SV;

do it :) funka det bra eller?

Skrivet den: 2010-04-20 Klockan: 21:13:37
Blogg: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0